tisdag 15 juli 2014

Koningsverktyg bromsrör biltema

För enkel och smidig koning av bromsrör. Bromsröret kapas under bilen och konas sedan enkelt på plats (bromsröret behöver ej demonteras). För tunnväggiga stål-, aluminium- och kopparrör.


Komplett med rörbackar och konstansar till följande dimensioner: . Biltemas low-price koningsverktyg kostar 289kr!

Report another image Please report the offensive image. Apr Har letat runt lite på nätet efter ett lämpligt koningsverktyg till bromsrör men har i. Jag har ett biltema Dubbelkoningsverktyg. Rädd att dom billiga verktygen på biltema bara gör den bullriga-han bockningen . Hur man konar ett bromsrör med hjälp av biltemas koningsverktyg. Med bromsrör av bra kvalitet och standard kan du känna dig lugn i din bilkörning.


Vare sig du behöver bromsrör eller andra delar till bilbromsar så finner du det . May Konade bromsrör för fösta gången i mitt liv häromdagen.

Kollade inte så noga på bruksanvisningen, hade ju sett hur man gjorde på internet . Har kört med verktyget från biltema och både konat bromsrör och oljerör. Mitt billiga konings verktyg har förhoppningsvis återuppstått som . Biltema har massor med bromsrör i olika längder. Den andra frågan är vilket koningsverktyg man skall satsa på? Bromsverktyg till bilen ᐈ Avslutad maj 19:39.


Jul Om du tänker köpa biltemas koningsverktyg för att göra egna rör, så rekomenderar. Jag fick tvåa på främre bromsrör på Astra 01:a är det svårt att byta själv? De behöver koningsverktyg (finns billigt på ex biltema ). Koningsverktyg Kaning kan ske på . Sep Bacho öppen ringnyckel fungerade utmärkt på mina bromsrör som stått. Jag sökte i tråden och hittade ingenting om deras koningsverktyg : . Säljer en ny oanvänd sats för att kona bromsrör.


Likaså bromsrörsnipplar , det brukar vara bäst att byta dem . Nedslag på vänster bromsrör bak pga rost. Börjar bli dags att byta bromsrör på min Golf CL-85.

Eftersom du bor i helsingborg, styr mot biltema och köp metervara eller 10. Feb Verktyg: pallbockar, domkraft, koningsverktyg , rörkapare, bromsrörstång ,. May Eller kolla på Mekonomen, jag tror att de har färdiga bromsrör med rätt längd. A nipplar och så ett riktigt koningsverktyg så klarar du dej bra länge.


Tja , ska kona bromsrör till min civic eg lsi. Köpt mig ett koningsverktyg från biltema , min fråga är nu vad ska jag ha för koning ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg