tisdag 5 april 2016

Biltema bromsluftare tryckluft

Bromsluftare , tryckluftsdriven. Hur sjuttan används dessa bromsluftare ? Tjena tappade trycket i bakbromsen på moppen och lyckades inte få upp det med vanlig luftning så köpte en bromsluftare från biltema , nån . Byta bromsvätska med bromsluftare. Jag har använt en liknande bromsluftare under många år. Smarta prylar och tillbehör för garaget, bilen och transporten. Archive 5CProduct_images 5C5CLarge.


Med en bromsluftare kan du lufta bromssystemet utan extra hjälp. Förgrening För Tryckluft. Upptäckte nu när jag skulle lufta bromsarna på min Vatt detta verktyg som jag köpte kräver tryckluft. Biltema grejen högst upp kräver väl tryckluft ? Jag åkte till macken för att koppla på luft . Farsan kör med deras kompressor för tryckluft till div verktyg och blås, funkar bra . Detta är ju något man kan bli galen på.


Har visar jag hur man använder en enkel bromsluftare samt den. Såg att biltema har en bromsluftare med inbyggd backventil. En bromsluftare kopplad till tryckluft så du suger ut vätskan genom luftnipplarna,.


Jag köpte endast en oljesug på biltema för några or. Universaladapter med uppsugningsslang av PVC. Swedol säljer också en bromsluftare, . ValyS L nippel ach metallrör.


Opereras manuellt med handpump ellcr ansluten tryckluft. Portabel för vägg- eller golvmontering. Endast personer med kunskap om tryckluft får använda maskinen. Lägg till i inköpslistan. Dyckertpistol, tryckluft.


Finns i lager i samt i andra varuhus. Mekaniska spärrar som frigörs med tryckluft via den flyttbara manöverpanlen. V manöversystem med nivåbrytare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg