torsdag 15 juni 2017

Bränsleslang yamaha utombordare

BRÄNSLESLANG 38MM BLÅ PVC. TANK OCH MOTORANSL YAMAHA. I vår butik hittar du allt du behöver i tillbehör till din båt. Stockholms mest centrala butik för båttillbehör.


Vi har totalt över 1leverantörer och . Prisvärda kvalitetsdelar.

Snabb leverans – Tio butiker och webbshop – Bra priser. Marineparts lager (Sverige). Bensinslang komplett 8mm. Pelle Pantzar lär oss hur en motor fungerar.


Jag tog då min gamla bränsleslang och blåsa som jag hade till . Alkohol- och UV-beständig, elastisk. Byta bränsleslang från tanken till motorn. Vad är min utombordare värd?


Biltema och inhandlade 1st bränsleslang inklusive blåsa (för lösa tankar) samt tryckmätare och T-rör.

Se sprängskisser och köp reservdelar till Parsun utombordare. Tillverkad av slagkraftig plast. Med bärhandtag, skruvlock, avluftningsskruv och anslutning till bränsleslang.


Denna gång angår det min utombordare och problematiken med att den inte. Dessutom kör jag med Biltemas bränsleslang som har en pump som . På utombordare handlar det ofta om att snöret går av eller att handtaget går sönder för att det är gammalt och torrt. Man ska titta på snöret så att . De sista åren har jag haft ett återkommande . Yamaha F när jag är på tur. Att själv få ordning på en utombordare som boggar är nog tyvärr.


Koppla sedan loss gasvajer och bränsleslang (glöm inte att stänga av bränslekranen). Medföljer trycktank på liter med bränsleslang. Veteran utombordare Penta.


Om du har frågor, tveka inte att kontakta oss. Ny motor timmar, med fjärrkontroll Kitt, elstart, 12l tank, bränsleslang , kontroll hoes plus Fr. Lagerstatus för: Webbshoppen Ej i lager I lager den . Armerad gummislang för bränslesystem till utombordare.


Krav för bränsleslang med låg genomträngning.

Den tål upp till graders temperatur, samt olja och bensin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg