måndag 8 februari 2016

Industrial piercing pris

Prijsoverzicht voor het plaatsen van een piercing bij Tattoo Bob Rotterdam. Onze piercingshop voldoet. Industrial , € 7 vanaf € 100.


De meest bekende oorpiercing is de standaard oorbel in de oorlellen (Lobe), maar. De industrial piercing is een piercing die door de buitenste kraakbeenrand .

Een industrial piercing wordt aangebracht door het kraakbeen van het oor. Uitleg en informatie over wat een piercing gaat kosten. Hoe dan ook, fascinerend zijn deze piercings in ieder geval! Het nadeel van deze piercing is echter dat hij moeilijk geneest.


Het is aan te raden om deze te laten . Studio Amsterdam Prijslijst. Shooting € voor de oorlel. Alle piercings zijn inclusief titanium sieraad en nazorg pakkket.

Er is altijd een piercer. Kan geplaatst worden met: een staaf met schroefballen. De dikte van het sieraad is 6mm.


Om een piercing te laten zetten hoeft u geen afspraak te maken, u kunt gewoon bij ons. In de industrial piercing wordt een extra lange barbell gedragen. Deze industrial barbell is een plaatje voor je oor. Ik wil vrijdag een industrial piercing laten zetten.


Maar ik lees dat veel mensen er last van hebben :O En k wil weten hoe ze zoiets nou eigenlijk . Hallo allemaal, ik zou heel graag een industrial piercing laten zetten (in Groningen), maar ik lees vanalles over dat het vreselijk (kan) genezen . Maar wel lees je veel verhalen over de genezing van . Echter wordt er na het zetten van de piercing gebruik gemaakt van een flexibele staaf van teflon. De verlengde lengte van onze industrial barbells zorgt voor spannende en leuke opties zoals pijl. Gekleurde gedraaide industrial oorpiercing met balletjes. Ik liet een industrial piercing zetten, benieuwd naar mijn ervaring en of het pijn deed?


Ik heb een aantal gewone oorpiercings (ringen boven elkaar) en wil er een industrial boven. Misschien moet dat hele oor .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg