onsdag 21 september 2016

Jula bromsluftare

Adaptrar ingår så att de passar alla typer av bromsar. Smarta prylar och tillbehör för garaget, bilen och transporten. Tryckluftsdrivet verktyg som suger ut bromsvätskan med hjälp av undertryck.


Gör luftningen av bromsarna mycket enklare. Passar till både bil och MC. Detta är ju något man kan bli galen på. Såg att både Biltema och Jula hade billiga bromsluftare. Finns ingen bromsluftare i världen som hjälper om du inte kan få loss . HAr köpt en men fattar inte hur den ska monteras.


Clas Ohlson tror jag det va eller Jula och köpte mig en bromsluftare för 49kr. Bromsluftare , tryckluftsdriven 100:-. Undrar om det funkar att koppla in motoroljebytaren att lufta med. Ser att bromsslang finns på Biltema. Adaptere er inkludert slik at de passer alle typer bremser.


Biltemas bromsluftare för 169kr funkar bra, inte så hög kvalitet, men fullt . Annars har Biltema några också. Dessverre rakk jeg ikke Biltema og Jula hade bare bits ned til T40. Min jula -domkraft pajjade me, den bara sjunker ner hela tiden,. Förkromad enhet, luftdriven, lämplig för bromsluftning av hydrauliska bromsar och kopplingar på motor-fordon.


Ett skyddsmedel för hålrummen i fordonets dörrar och tröskelplåtar. Har kört kompismetoden. Jag luftar med hjälp av en luftman. Jag brukar ha ställa in trycket till bar.


Väldigt billiga, ca 40kr. Det finns dock en risk att vissa funktioner på Jula. När du klickat på Ja, jag har glömt mitt lösenord skickas ett . Håller på att lufta bromsarna och funderar på att köpa en bromsluftare som man sätter på däcket och skruvar fast i bromsvätske behållaren.


Klassisk nyckelring i äkta läder med tryck i medaljongen. Skulle montera en ny digitalantenn på kåken från Jula. Fick låna en bromsluftare som fungerade utmärkt. Hallå hallå, Ska eventuellt på Biltema till helgen, finns Jula där också, och funderar på vad jag kan.


Bromsrör och eventuellt bromsluftare. Brake air bleed lähtöselvitys internetissä sas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg