måndag 12 september 2016

Byta glas ipad air

Hos oss hittar du det du behöver för att reparera din iPad. Ersätt repade, slitna och. Ska jag byta glas på min iPad? Pad till förmånligt pris!


Vill du laga själv har vi delar och verktyg för att laga iPad.

LCD-skärm och glas är limmat och går ej i . Iallafall, jag behöver nu då byta ut glaset, och därför ställe. Jag fick min Ipad Air skärm krajjad då den åkte i golvet men jag har drulle på . Kolla vår video guide och gör det själv. Reparation och Displaybyte görs på 1-timmar till otroliga priser!


ElectroMobil byter glas på din Ipad på mindre än timme! Men lugn, vi på Mobilkoden.

Kom in till oss i Nyköping så byter vi glaset på din Ipad snabbt och billigt. Vi byter ert trasiga ipad mini touch-glas. Hos oss kan du köpa ett nytt glas och byta det superenkelt själv. Välkomna på drop in eller skicka in din telefon till oss. Vi lagar och reparerar trasiga glas.


Byte av glas , fuktskador, LCD-byten eller batteri - Vi gör det mesta! Vi servar även Macbook Air, Pro och andra bärbara datorer! Laga MacBook, MacBook Air , MacBook Pro, iMac m. Måste du byta glas ipad örebro?


Tur i oturen påstår vi på Valfrimobil AB eftersom vi har den bästa lösningen istället för att köpa ny. Har du tappat din Ipad i. Oftast är det krossat glas , men även en icke fungerande touch, svart skärm eller andra skador som kan avhjälpas genom att byta enhetens display. Vi samarbetar med traktens bästa operatörer. Vill du vara säker på att du . Byta till något förmånligare?


Bytte glas på min Ipad på ett välrenommerad ställe (halva kostnaden mot apple).

Första glaset de satte på fick de (motvilligt) byta igen för att det var. Mobilreparation snabbt och billigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg