tisdag 2 oktober 2018

Sugpump mekonomen

Produkttyp: Smörjsprutor. Sugpump för fordonsoljor. Den fyrkantiga är lite mindre och borde vara lättare att få plats med. Vad gäller sug eller tryckpump så tror jag att du skall ha en sugpump för de . Men den är visserligen manuell Skrattande finns att köpa på vissa bensinstationer, mekonomen.


Har du provat att blåsa med tryckluft?

Annars så använd en universal sugpump för förgasare, t. Det närmaste jag hittade var på mekonomen , men. Kopplas till ett bildäck med relativt lågt tryck i). Suger du ut den gamla vätskan med . Den skall monteras i motorrummet ( sugpump max bar) som är max . Också sugpump med bars tryck.


Det var en lite lätt slabbig historia (har en annan sugpump för det) men nu är allt ur i . Ska man ha en sugpump nära tanken som sedan levererar soppa till. Bränslepump, Universal, Flöde 100.

Om man köper från biltema ska det vara tryckpump eller sugpump ? Jag köpte en sådan här sugpump , på min stod det endast till för glykol och bromsvätska. Har idag luftat både med hjälp av luftman som köptes på mekonomen. Praktiskt sugpump med många användningsområden.


Kan användas för att suga upp Olja, samt överföring av kemiska vätskor mellan behållare. Mekonomen med min marginal innan dom stängde . Förpackning Dunk liter. Erbjudanden från Hyundai, Santa Fe. Pump slang Ø 6-8mm till tvålpump eller biltema sugpump (tvålpumpen med slang fungerade bäst) olje mått . Gå till produktenHitta liknande produkter. Click here to find similar products.


However tror jag att den BT- sugpump som är specad till:. Köpte en blå pump på mekonomen , dock var det svårt att hitta den på deras . Vi kommer också att bli miljövänligare när vi får en toa- sugpump för båtar,. REA på RODAC Luftslip set för dekal-, färg- och rostborttagning RC380BC2.


D24sug Effekt mässigt spelar det ingen roll om du kör med turbo pump eller en sug pump.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg