måndag 30 maj 2016

Bromsluftare tryckluftsdriven

Bromsluftare , tryckluftsdriven. Mycket smidig och enkel tryckluftsdriven bromsluftare från JMP gör luftning av bromsar eller byte av bromsvätska till en lätt uppgift! Slipp allt spill av bromsvätska, . Fri frakt ▻ Stort sortiment ▻ Beställ idag.


Förkromad tryckluftsdriven apparat avsedd för luftning av hydrau- liska bromsar. Tryckluftsdriven, snabb och effektiv bromsluftare för alla MC. Till Det Bästa Priset Online!


Artiklar i Vårt Sortiment, Du Kan Hitta Lika Bra Varor . Tänkte skaffa mig en bra bromsluftare som gör livet enklare när man ska byta bromsvätska. Letar efter en vettig tryckluftsdriven bromsluftare (vacuum), på eBay hittar jag mest en och samma modell för ~200kr och det är i princip samma . Suger ut luft och vätska som sedan samlas i behållaren. Kan även användas för avluftning . Nåväl, då får jag väl göra det :wink: , nu blev det att jag köpte apparaten jag länkade till i första inlägget, får se hur den funkar som bromsluftare. Köp en tryckluftsdriven istället. Sitter nippel på dessa som man kopplar till ett däck, så någon kompressor behövs alltså inte.


Detta är ju något man kan bli galen på. Har visar jag hur man använder en enkel bromsluftare samt den. Den från micro, är inte den också tryckluftsdriven ? Lägg till i inköpslistan. Automatisk avstängning om . Med adapters som passar dom flesta huvudcylinderbehållare. Fylls med bromsolja och tryckluft.


Nu äntligen fungerar broms jäv. Provat det mesta men lösningen blev en tryckluftsdriven bromsluftare från Biltema, 700kr fattigare men med . Proffs bromsluftningsset inkl. Avluftningen kan göras av en person på . Gör luftningen av bromsarna mycket enklare. Behållaren rymmer liter.


Fungerar på bade bil och mc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg