fredag 8 augusti 2014

Spånsugslang biltema

Väcker tråden till liv Jag själv letade slang och det som många har skrivit stämmer inte. Jag hade min utspänd med snören i båda ändar och så. Cyclonrenare till dammsugare från Kina, någon som provat? Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?


Spiralslang-PVC-transparent-paa-rull.

Hitta liknande produkter. Click here to find similar products. Jag köpte aluminiumslang på biltema. Lagom ledbar så borde inte vara några . Sen kollade jag biltema mm.


Våt- och torrdammsugare 599kr på Biltema. Borde nog fungera med spånsugslang.

Klart de inte var den här tråden, den kan ha haft nån konstig rubrik. Rinkaby Rör säljer VVS, Användes tillsammans med mjuka eller hårda kopparrör i t. Som tilläggsutrustning kan en 1mm spånsug slang fås, som är tillverkad speciellt för spånsugsanvändning. Tillverkad av bästa material. Levereras med spånsugslang diamater 100.


Bupi Cleaner 3HP enstegstvätt. Arboga slipmaskin 3pelarslip med utsug. ABKATI eftersträvar alltid att ge våra kunder bästa tänkbara service och support tillsammans med snabba . Locket på skyddet till sågklingan kan tas av så att en spånsugslang kan.


Japp, Köpte meter 48mm avgasrör på biltema o sen meter spånsugslang på Jula. Ska ta mig från fronten till skivcentrum är planen. Spånsugslang av smidig PVC, slät invändigt. V länspump från tex Jula eller Biltema. Någon som har beställt spånsugslang från holz-metall.


Monteras på spånsugslang för enkel anslutning till maskiner.

Mina sidortraduction cafétéria en anglais. Svets och Lödutrustningbalkongeländer kunststoff augsburg. Nu är jag lite sugen på att bygga en mer permanent dragning med 50mm avloppsrör från Biltema och sen från dessa rör dra spånsugslang till . Biltema har en rörklammer som är trevlig för att hänga rör mot vägg eller tak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg