fredag 2 mars 2018

Koningsverktyg biltema

Bromsfjäderverktyg, låsande. Biltemas low-price koningsverktyg kostar 289kr! Konings verktyg är inte så enkla som man kan tro. Jag har nått liknande som jag köpte. Biltema säljer ett koningsverkrtyg( dubbelkoningsverktyg ).

Enligt min mening fungerar det. Men var köper man engångs koningsverktyg ? Rädd att dom billiga verktygen på biltema bara gör den bullriga-han bockningen. Och för att någon ska förstå vad jag menade så är detta bild.


Hur man konar ett bromsrör med hjälp av biltemas koningsverktyg. Köp online Koningsverktyg biltema art nr 19-. Har letat runt lite på nätet efter ett lämpligt koningsverktyg till bromsrör men har i. Archive 5CProduct_images 5C5CLarge .

Säljer en ny oanvänd sats för att kona bromsrör. Några veckor senare när jag var hemma i Sverige igen var jag på Biltema i ett annat ärende och såg då att dom sålde ett identiskt verktyg men . Köpte bromsrör i koppar (m för 99:-), nipplar för 20:- paret och ett koningsverktyg på biltema , har inte varunummret men det var det näst . Samtliga rör på Biltema var gjorda för kona på adaptern (se röret på 1). Fastnycketsats med spärr - Biltema. Centreringsverktyg till koppling - Biltema Koningsverktyg - Biltema. Tänk på att det finns viss förbistring när det gäller gängor . Köp Koningsverktyg för SEK 700.


Finns lite ytrost på vissa ställen, men inget som påverkar. Den andra frågan är vilket koningsverktyg man skall satsa på? Nej det är inte särskilt svårt, tänk på att du ska ha koningsverktyg också så du kan. De behöver koningsverktyg (finns billigt på ex biltema ). VW-Forum - Vertaal deze pagina feb.


En kompis sa att jag skulle handla på biltema då de var billigast men. För att kona rören behöver man dock ett koningsverktyg och det finns . Mitt billiga konings verktyg har förhoppningsvis återuppstått som konservburk eller nått. Jättefin kvalitet och betald efter första kundjobbet :).

Funderar på att köpa ett koningsverktyg för bromsrör. Jag lånade ett sådant verktyg från biltema när jag bytte alla bromsrör på min amazon. Köpte biltemas billigaste koningsverktyg för 2efter att jag .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg