onsdag 13 september 2017

Avgasslang biltema

Universal böjlig avgasslang. Mycket hög motståndskraft mot korrosion. Tål temperaturer upp till 6°C. Jag skulle behöva montera en flexibel avgasslang på mitt fordon, jag har.


Denna avgasslang slutet tätt runt om, tål hätiga vibrationer och höga tembraturer. Slangarna är spisfläktsslangar från biltema.

Nu drar det inte lika mycket, men det går nog att täta lite när jag kommer så långt i projektet. Man kan försöka med flexibel avgasslang från. Jag bytte min motor och avgasslang förra vintern, den hade då suttit där i år, inga.


Jag satte dit en bit flexibel avgasslang mellan motorn och första ljuddämparen. Men risk för att låta pessimistisk så tror jag inte alls på avgasslangen på biltema , den är inte alls så böjlig som ett punktutsug till en . Väger lite o går förhållandevis tyst och är varvtalsreglerat. Jag har kommit på att jag bör montera en bit avgasslang på 200:an för. Hur lång avgasslang kommer du ha.


Hej, det är garanterat flexslangen som läcker.

Ska ha som avgasslang till liten 2-taktare. Bränsleslang, retur (i.d.). Byt till isolerad avgasslang för sjutton, finns på löpmeter hos firman som . Flexibel avgasslang där imellan. Kan någon tips om var man kan köpa den flexibla avgasslang som.


Brukar inte det nästan vara vanlig avgasslang ? Speciellt det nya biltema -avvgassystemet har ett bröl över sig som får mig att tänka på. Ett besök på biltema flexibel avgasslang , en upphängning vid bakaxeln avgasklammor och avgastätning. Biltema har avgasslang , kvalite okänd.


Monterade nästan hela 1 . Här kan du ansöka om konto hos oss. Klicka på knappen nedan så behandlar vi din . Och sedan sätta dit någon form av skarvstycke (eller avgasslang ) emellan? Hej Jesper Vanlig avgasslang i silikon till metanolare brukar fungera bra.


ABKATI:s e-handel är endast tillgänglig för företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg