fredag 7 augusti 2015

Hävertpump jula

Fatpump med rörgänga för 2l-fat. Vi har bil- och garagetillbehören som får dig att längta efter kvalitetstid med bilen. Jula och den är i gjutjärn,funkar kanon :).


Flödesmätare med -anslutning Jula Mekanisk flödesmätare i plast för dieselpumpar. Hävertpump av plast Jula.

Finns även bränslepistol med autostopp att köpa så känns det nästan som att tanka på en mack! Alltid när jag tankar diesel från dunk, använder jag mig, enkelt och smidigt av Biltemas hävertpump. Den som säljs på Jula är inte lika bra. Jag byggde då en påfyllare av en billig hävertpump ( Jula ), lite slang.


Det lutar nog åt en Jula -jeepdunk (plast) ändå. Dessa bör rimligtvis ha lite längre livstid än typ Agroldunkar, även om dessa säkert är toppen. En hävertpump i plast då?

Jag har kört med julas lilla pump ett tag. Men nu har jag kört slut på min andra. Smart pump som på ett enkelt sätt med hjälp av hävertprincipen pumpar diesel, bensin eller vatten. Cigaretttändaruttag, dubbelt. Bärbar oljepump hävertpump manuell avtappningspump - China.


Nja det enda du hittar är kranarna. Köpte en låda med olika förgreningar på jula å en massa slang för ett tag sen så det hade jag hemma redan. Typ biltema, jula , swedol.


Har på jobbet en löpvagn med plana. Visste du att du dessutom kan få lyftkätting . Pumparna kan du sen använda för att pumpa oljan från faten till din tank. Zeus snöskoterhjälm storlek M. Det är en pool från Jula men dom har slutat sälja den. En uppblåsbar bubbelpool på 1kubik med inbyggd värmare.


Dom hade ett erbjudande . HAMRON Dirkkroksett deler. Click here to find similar products. Jula Golvplattor Strand Deltaplattan. Jag ska pensla in en trall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg