måndag 20 juli 2015

Oljeslang moped

Här hittar du bensinkran, bensfilter och bensinslang till din moped. Längd: 555mm -Ytterdiameter: . Kategorier: Vespa, Vespa reservdelar och tillbehör, Bensinkran. Oljeslang För Oljekylare.


Scooter, Moped , MX, Motocross reservdelar.

Det är så att efter att jag kört eller bara så mycket som startat den . To Takts Venner Moped og Motorsykkel Klubb has 8members. Jag är rädd att det kanske är en oljeslang ? Säljer reservdelar och tillbehör till ATV:er samt för reservdelar till Goes,CF,NF, Viarelli,lifan linhai TMS baotian atv moped skoter mc samt andra kina tillverkade. Du kommer bli meddelad när . Nu var det så att jag ska renovera min gamla moped som nu stått ett tag. Nu står det däremot still i mitt huvud.


Man brukar säga att mopeden ( 2-taktad moped ) fyrtaktar när motorn får för mycket bensin.

Ta en titt förbi shoppen. Vi utökar varje dag vårt sortiment med delar till moped , snöskoter, skoter,. Choke Vajer TNT - (Universal). Ta hål på en oljeslang , såklart.


Vilken, var och hur stort skall hålet vara? Och vart skall oljan ta vägen? Motorcykel Hydraulisk Koppling Master Cylinder Rod . Jun En väldigt välgående och välvårdad moped av mig som startar i alla tider! Har bytt batteri, oljeslang , blinkers, lampor där. Genom att fortsätta att använda den här webplatsen godkänner du användandet av cookies på din . Spara pengar - Beställ från Trodo!


Kompatibel med: CITROËN . Passar alla små och medelstora oljebrännare utan kåpa. Bifogade nipplar för anslutning: . Vi erbjuder ett brett sortiment av reservdelar och tillbehör för din moped till billiga . Utvändig diameter 5mm och invändig diameter 2mm, Förpackade i en metersbitar.

BÖJDVENTIL) Till Bäst Pris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg