tisdag 23 januari 2018

Swedol slang

HÖGFLÖDESKOPPLING FÖR SLANG. Attraktiva priser och trygga. Swedol - För oss som gör jobbet. Hydraulik är det smarta sättet att överföra,.


Förutom att du kan handla slang hos oss så kan vi också hjälpa dig med slangpressning.

Vi har en av Europas modernaste . Nima är en komplett leverantör med hög servicenivå, exemplarisk lagerhållning . Men där emot slang ifrån swedol håller inte alls länge, varför vet jag inte men det är den erfarenheten jag har utav dom. Detta är en digital publikation som presenteras genom E-MAGIN. Mycket väder och ozonbeständig.


Tål bensin, blyfri bensin, . Hydroscand har marknadens bredaste sortiment av slang och kopplingar inom både hydraulik och industri.

Ett 50-tal butiker i Sverige. Produkttyp: Vulco Flex- slang. O-ringarna finns både färdiga . Banjoanslutning och slang hittar du på t. Skruva på banjon med slang använd gamla packningarna, placera slangen i en graderad . Jämför priser och läs recensioner på Bildelar. Det står att fyrastål är för maskiner med extremt högt tryck, ex. Det läker därifrån nu varav jag måste byta slang.


Handla online eller i butik. PEM- slang , PEM-kopplingar hittar du hos . Dom här har funkat bra för mig. PEM slang , pipe life 25x mtr. Och då har jag enbart kört bensin i dem. Sortimentet består av snabbkopplingar och nipplar, blåspistoler, PUR- slang.


Robust slang för användning på byggarbetsplatsen eller i verkstaden. Alla börser, Nasdaq OMX, First North.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg