tisdag 21 maj 2019

Köksfönster inspiration

Köksfönster : bläddra bland tusentals inspirerade foton! Få idéer och inspiration för ditt hem inom design, inredning och renovering. Här hittar du inspiration och inredningsidéer till ditt hem för köksfönster.


StyleRoom är Sveriges största inredningscommunity och visar inspirerande bilder från . Fönstrens främsta uppgift är att släppa in ljus, men de är också utmärkta ytor att styla. Växter, prydnadsdetaljer, tyger eller något helt annat .

This light turn of the century home looks so fresh and clean, but at the same time has a very cozy look because of the different tints of wood that are used . Gröna och blommande växter inomhus ger ditt hem en behaglig atmosfär och gör det hemtrevligt. Det här kommer säkert låta superfånigt men sedan vi flyttade in i Disponentvillan har jag inte riktigt kommit tillrätta med våra köksfönster. Inte själva fönstren i sig . Lamp- inspiration från Bygghemma. Jag vill inte ha stående lampor där mer! IKEA - NYMÅNE, Hängeleuchte , Durch das Raster auf der Oberseite der Leuchte strahlt Licht nach oben und bildet eine gute Allgemeinbeleuchtung.


I mitt köksfönster står den här rufsiga blomman.

Jag har ingen aning om vad den heter men den har växt och växt. Jag tycker i alla fall att den är . Middag klockan igår och det har blivit fint i Lenas köksfönster. All inspiration och all den värme du utstrålar ger mig mucho! Visar inlägg från inredning- inspiration.


Ståtliga och fina och håller dessutom otroligt länge! Och förhoppningsvis även en hel del inspiration. Här kan du läsa allt om trädgård och odling, i stort och smått.


Välj huvudkategori, etiketter och växttyp för att hitta just det som du är intresserad av och behöver . Under konstruktionen har Dell hämtat inspiration från flygplansindustrin, vilket kanske säger en del om ambitionsnivån. Tips och inspiration när du ska inreda barnrummet. T ex balkong, liten plats runt om huset, mindre hustomt eller vanligt köksfönster med inspiration från ryska hemmaodlare. Min tanke var att sätta foder. Det skall vara lite stilrent,bara några få växter,Skulle vilja ha det lite åt en japansk trädgård.


Detta är en liten plätt utanför mitt köksfönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg